dijous, 31 de desembre del 2009

Comprar una furgo

Us explicarem la nostra experiència en la compra d'una furgoneta volkswagen Multivan preparada per viatjar (calefacció estacionària, cuina, nevera, sostre, etc...).
A finals d'agost ens vam decidir per comprar-nos una furgo ara que ja tenim un nen petit. La nostra primera idea era comprar-nos una volkswagen california. Vam anar a veure que ens deien a Vice-versa-360 i a lafurgo. La veritat és que vice-versa no ens va convèncer gens, la impressió va ser que era una botiga amb molts clients i amb pressa per vendre'ns. La Furgo en canvi en un principi ens van suggerir idees i ens van convèncer de comprar-nos una multivan.
La idea era que la multivan també es fa llit, però aquest és més gran que no pas la california. En el llit hi cabrien comodament els tres, en canvi en el llit de la California hi cabrien només dos i estrets. A més tindriem 5 seients (7 sense cuina/nevera), en canvi en la California només hi ha 4 seients, i nosaltres ja som 4, i qui sap si en necessitarem un més. L'inconvenient: no seria tant guapa (calaixos, cuina..), i a més caldria muntar-ho tot.
Vam quedar que hi tornariem al setembre, quan el comercial tornés de les vacances. Hi vam tornar, el mecànic, en Jordi no es recordava de res, i vam haver de començar altre cop.
Ja que vam anar a Vic, vam aprofitar per visitar Perfectvan. Perfetvan ens va despotricar de lafurgo.net i de vice-versa-360, i les furgos que ens van proposar eren molt més cares. En principi eren furgos de gerència, o km0. No ens van convèncer gens.
Durant aquests dies de setembre, va sortir una furgo multivan amb sostre a vice-versa per un preu una mica més elevat del que voliem, però que ja estava tot. En aquest cas ens va atendre la Espe, i si que ens va convèncer més. Al final, vam optar per lafurgo perquè el mecànic ens va semblar més seriós. La veritat és que encara no sabem si la vam cagar o encertar, ja que haguessim tingut la furgo aquell setembre mateix.
Al final vam iniciar els tràmits per fer la compra amb els de lafurgo.net. La veritat és que se'ls ha de trucar molt, i enviar molts emails. Ells per norma no truquen mai ni responen els emails. Has d'anar al darrere seu. Tot el contrari de vice-versa-360, que ens van anar enviant correus.
Quan ja teniem pactat el preu i com havia de ser la furgo, eren principis d'octubre, i vam pensar en anar al saló del caravaning a barcelona. Però uns companys que hi van anar ens van dir que només hi havia vice-versa, i no valia la pena.
Vam dir que compràvem la furgo a lafurgo a mitjans d'octubre, però el prèstec ens va tardar uns 10 dies a ser concedit, així que el pagament de la furgo el vam fer el 4 de novembre. Amb una sopresa desagradable d'haver de pagar un impost local a part (eren 31 euros). Desprès del que vam pagar per la furgo, i parlant sempre del preu final ens va xocar que ens reclamèssin aquests 31 miserables euros... amb el que hi deuen guanyar!
Tot i que van tenir uns dies fins que vam fer el pagament per preparar la furgo no hi van fer res. La veritat és que vam tenir una petita bronca via email. Estàvem ja farts de trucar i enviar emails i no rebre respostes. Voliem saber quan estaria la furgo preparada, i no hi havia manera.
Al final ens donen la furgo però hi faltaven coses (vaca pel caiac, toldo...) i algunes no acabaven d'anar bé (pica de la cuina, pintar algunes ratllades,...) però quedem que ho solucionarem quan vinguem a posar el sostre.
Sortim de Vic, i ja a l'Eix direcció a casa, comença la furgo a alertar que l'ABS té una avaria. Truco, pel camí, escamat ja de tants problemes i malentesos, i quedem que ho solucionarem quan torni pel sostre.
La furgo passa el cap de setmana a casa nostre i el dilluns ja no té bateria. Al final truco a lafurgo i quedem que ho arregli un mecànic i que els hi passi la factura. El mecànic diu que no ho veu clar. Total tornem la furgo a Vic a arreglar la bateria i l'ABS. Això és el 30 de novembre.
Quan ja ho tenen solucionat aprofiten per instal·lar el sostre, i em garanteixen que per Nadal tindré la furgoneta a casa. Evidentment no és així, al final al 30 de desembre recullo la furgo amb el sostre instal·lat i amb les reparacions fetes.
La veritat és que la opinió respecte a la furgo té dos vessants: per un costat em vaig cabrejar molt ja que passen molt de tu, has de trucar-los molt i s'obliden de quasi tot. D'altra banda crec que el mecànic es bon paio, amb poca memòria, però bona intenció.
El resultat no els sabem. La furgo sembla que va bé. Ara esperem fer viatges amb ella i explicar-vos el que. I si hem de comprar més coses per la furgo no tenim clar si anirem a lafurgo o a vice-versa o....

Ens veiem!

1. esto del abs es porque modificaron la centraleta de los km.
    quando tocan los km si no se hace bien marcan fallos electricos.
    los de la furgo.net simpre rascan los km.

Mira en este link
    hay un apartado del foro "experiencias con compraventas" creo que les puede interesar esta experiencia.
    un saludo y suerte con la furgo.

1. hola tengo dudas me compro la furgo a un particulat.si la llevo a un concesionario oficial a ke pase una diagnosis total me podria fiar de compra garantizada

2. Estoy convencido que quitan km. Cuando fuimos a Perfectvan ya nos advirtieron que lafurgo y vice-versa lo hacían. Y a nosotros nos quedó la duda de si ellos también lo hacían.
    Realmente al comprar la furgo no nos preocupamos demasiado en preguntar los km, sospechosamente todas los furgos tenían más o menos los mismos km. Nos centramos en el año y modelo...
    Pero aunque creo sinceramente que el tema del km está tocado, la verdad es que el problema del ABS era mecánico. De cada tres frenadas, una el freno no respondía correctamente.
    Aprovechando la garantía, insistimos en que no teníamos prisa pero que solucionaran el tema. Así que tardaron bastante en repararlo, ya que no encontraban el problema (o eso decían), al final el problema era una pieza del "palé" arreglada en plan chapuza del anterior propietario. Única solución, canviar el "palé" por uno de nuevo. Y la verdad es que lo hicierón, visualmente ya ves que el "palé" es nuevo. Y sin tener que pagar nada.
    En este sentido, Jordi se portó muy bien. Y me parece que no le sentó muy bien que el coche que le habían vendido tuviera ese "palé" y tenerlo que canviar. Pero lo hizo, y conmigo no hubo ningún problema.

Por cierto muy buena la pàgina de la furgovw.

3. Eeeeeei!.... Veiem que heu actualitzat el blog!! Ara a emplenar-lo de posts dels llocs que recorreu amb la Multivan! ;)

4. la furgonet toca los km son unos estafadores de mucho cuidado

hay muchas personas afectadas por que lafurgo.net toca los km y estafan a todo el mundo.

5. lafurgonet tocan los km son unos estafadores, ladrones de mucho cuidado

hay muchas personas afectadas por que lafurgo.net tocan los km y estafan a todo el mundo.

6. Hola....

Acabo d'entrar a internet buscant opinions sobre lafurgo.net pq fa exactament 1 any i 9 mesos els hi vaig comprar una furgoneta que avui l'haig d'acabar portant definitivament a desballestar... I després de gastar-me més de 2000€ en reparacions (sense comptar les nombroses vegades que vaig haver d'anar a Vic a que em fessin altres reparacions durat l'any de garantia, especialment els primers dos mesos.

Una furgoneta del 2005, que he cuidat i mimat (i m'he deixat molts diners) i m'ha durat res...

Molta ràbia i impotència és el que sento en aquests moments... aixi que OJO amb Lafurgo.net i no caigueu en el parany d'aquests encantadors de serps.... d'aquets pirates!

1. estic amb tu 100%!compte amb lafurgo.net son uns estafadors

7. Crónica de una muerte anunciada (O como me estafaron con la compra de furgoneta)

Buenos días a tod@s (por ser cortés, pq de buenos, nada):

Hoy se acaba de ir mi furgoneta al desguace, y tengo una mezcla de sensaciones:

• Desilusión, pq me han quedado un montón de planes por cumplir con la furgo.
    • Rabia, pq me siento estafado por aquellos que aún no hace hoy 2 años les compré la furgo confiando en que hacia una de mis mejores inversiones.
    • Impotencia pq ya no tengo nada que hacer (legalmente) delante de lo que estoy firmemente convencido que ha sido una estafa.
    • Alivio, pq me despido de lo que ha sido un pozo sin fondo de dineros invertidos en reparaciones....

8. Uns estafadors son aquests! Al meu cunyat tambe el varen " timar" amb un autentic ferragot i amb moltes coses qu li varen prometre i que un cop pagat no va ser... No compreu a la furgonet! Per cert, wolf wagen tampoc son gaire de fiar, he vist al taller on porten les furgos i totes estan trinxadissimes, rovell al maxim i baixades de km.

9. Collons quin pati.....
    Esperem que no siguin tots aixi....

10. com va la furgo? jo n´he mirat una de segona mà a la furgo.net i la veritat no sé que fer amb tantes males opinions, tu tenies garantía en una de 2a mà? ami m´han dit que no doaven garantía de res...

1. hola!perdona no et refiis aquets de lafurgo.net...he comprat fa no res una i m´ha surtit fatal, he hagut de pensar en denunciar-ls fins i tot!es va espatllar el motor i he hagut d´anar darrer seu dia tras dia sense resposta fins que els han volgut fer algu...en fin, compte!

11. Hola

Jo m'he comprat una fa molt poc, de segona ma i recomano se'ns dubte bcn camper, el tracte excelente, amb garantia d'un any integral! Vol dir que tot entrava en garantía!. L'únic dolent es que tenen molta feina i pot ser triguen una mica, però jo estic encantada!