diumenge, 28 de febrer del 2010

Ogassa

Ahir vam marxar cap a Ogassa, l'Iscle i jo (amb l'Íngrid). La veritat és que vam anar sense haver preparat res. Però ha sortit rodó!
Vaig decidir anar fins a Ogassa per dos motius: m'agrada molt la Serra Cavallera i confiava trobar gent fent esport. I així va ser.
El dissabte vam arribar i com que plovia una mica vam recular fins a Sant Joan per comprar embotit, pa i tomates pel sopar. Al vespre vam fer un tram del carril bici de les mines d'Ogassa i ja vam veure cartells que anunciaven un Duatló pel diumenge.
Vam dormir a la plaça del poble, a uns metres d'un parc infantil, a uns metres d'un bar-cantina, i a uns metres d'on passaria la cursa (per la via verda).
A la nit vam sopar, vam mirar l'ovella Shaun i "Bichos", i a les 11:30 h, vam fer una passejada per fer pixar l'Íngrid i a dormir.
Avui ens hem llevat a les 9 h. (aquesta nit ja he dominat el tema calefacció estacionària). Hem anat a esmorzar a la cantina, 6 € dos pans amb tomata i pernil salat, café amb llet i un cacaolat...Sniff, quins preus! I desprès hem anat a la via verda a esperar els ciclistes. Els he afussellat a fotos: canviant de velocitat, fent escombrats, enquadrant bicis o cares... Espero que tingui alguna foto decent per presentar d'aquí dues setmanes a la fotolliga... Sinó dissabte vinent anirem a fer més fotos (esquiadors a Vallter o vela al port...)
L'Iscle ha flipat amb tantes bicicletes.
Desprès hem anat a veure un corral ple de gallines, unes vaques, uns cavalls, i al final ens hem acostat fins a Camprodon per donar de menjar els ánecs... però han passat de nosaltres.
La veritat és que m'he sentit realitzat com a pare. I crec que l'Iscle també s'ho ha passat bé.