dilluns, 13 d’agost del 2007

Jelling a un lloc perdut del món!

Vaig marxar aviat de Jelling, ja que havia d'anar fins a Århus per agafar el Ferry i canviar d'aires.... Fins a Århus cap problema, llastima que el ferry sortia massa aviat, i no vaig veure massa la ciutat.
El ferry va durar 2 hores i mitja, i ja no estava a Jutlandia, comensava l'aventura a Sealand. Com que havia descansat vaig tirar fins a un poble que em feia gracia, ja que en el mapa posava Bierge, com en cognom de la Marta... pero aquí va comensar tot....
El poble no es deia exactament així, sino que es dia Bjerger, el cartell que anunciava el camping a 1 km, era fals, estava a 7 km, amagat darrera una granja de tocinos. No hi havia internet, ni quasi super, i va passar el que havia de passar... Va comensar a ploure! Vaig estar-m´hi un dia sencer dins del camping.... Només llegint i escoltant música!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada