dimecres, 15 d’agost del 2007

Roskilde a Helsingör

La ruta de Roskilde a Helsingör va ser curiosa. Per comensar no vaig dinar el meu franska hotdog, sinó que ho vaig fer de les reserves de la motxilla (formatge Brie i pa moreno!).
Abans de marxar de Roskilde vaig tornar a visitar l'esglesia. Molt guapa! Hi ha enterrats quasi tots els reis de Dinamarca. Realment val la pena. Ah! Ahir vaig oblidar de dir que a Conpenhague, i aquí també, ja es troben forsa espanyols i catalans.
Vaig arribar al migdia a Hillerod, el castell-palau, més guapo que he vist a Dinamarca. A més en el seu interior hi ha un museu impressionant!
De Hillerod vaig anar fins a Helsingör, no sense problemes. Vaig tardar mitja hora a trobar la direcció. Ja és normal que per sortir de les ciutats em perdia un parell de cops, pero aquí ja va sr un repte. La pregunta era: "Quin nivell de danes tens?"
Sortint de Hillerod es pot anar Helsingör, Helsinbörg, Hellinge, He.... Al final ho vaig aconseguir!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada